Hasiči vyráželi na požár vlaku kolem šesté hodiny ráno. Ihned po příjezdu bylo jasné, že zásah se bez nasazení dýchacích přístrojů neobejde. Jediné, co ještě stihl mašinfira udělat než plameny zachvátily vagón, je odpojit hořící vůz od mašiny.
Dvě jednotky pražských hasičů pak začaly požár likvidovat. Musely být ale maximálně opatrní, protože trolej se nepodařilo odpojit od elektrického proudu. Proto zpočátku hasiči použili práškové a CO2 hasící přístroje. Po příjezdu dražních hasičů byla trolej vyzkratována a hasiči mohli začít hasit vodou.
V době požáru ve vlaku naštěstí nikdo nebyl. Byl ale připraven na nástupišti pro cestujicí. Při poslední kontrole vozu si pak obsluha všimla plamenů a zavolala hasiče.
Vagónový vůz slouží přes 25 let a jeho interiér je kompletně zničen. Jeho zůstatková hodnota není vysoká, aproto nebude ani vysoká škoda. Vlaky nabraly vlivem události přibližně půlhodinové zpoždění. Proč vlak hořel zjišťují vyšetřovatelé.