Na přejezdu v Úvalech uvízl polský kamion. Rychlík nouzově zastavil 40 metrů před ním.

1

Před druhou hodinou odpolední uvízl na přejezdu v Úvalech u Prahy polský kamion značky Mercedes Benz. Provoz na trati byl okamžitě zastaven a na místo se vypravily jednotky hasičů SŽDC, policie a drážní inspekce, která bude spolu s kriminalisty celý incident vyšetřovat.

Dle agentury AKTU.cz řidič kamionu měl vjet na přejezd ještě když svítila bílá světla a závory byly nahoře. Protože však před sebou měl několik vozidel, která přejížděla přejezd pomalu, tak došlo k tomu, že závory se začaly zavírat a kamion nestihl projet. Závora přitom spadla kamionu na návěs. Naštěstí si strojvedoucí situace včas všiml a stihl zabrzdit. Zastavil ve vzdálenosti asi 40 metrů od přejezdu.

Na místo dorazili i kriminalisté, kteří událost dokumentovali.Zatím není jasné, kdo za incident může, pravděpodobně však i přes výše uvedené půjde o nedbalost řidiče kamionu. Provoz byl obnoven až za několik hodin.

Sdílejte:

1 komentář

  1. Pier Hugh on

    Reakce na první článek pane Švarce. Jak jsem zjistil později tak jste text pozměnil.
    http://www.tisentv.cz/2017/11/na-prejezdu-v-uvalech-uvizl-polsky-kamion-rychlik-nouzove-zastavil-40-metru-pred-nim/

    Pane Švarc,
    vy jste snad provokatér, nebo zaplacen někým z ČD nebo Drážní inspekcí, abyste rozšiřoval nepravdy.
    Kde máte fotku příčiny. Vozidlo bylo jen 5 cm v hranici závory visela na anténě. Polský řidič byl viditelně v šoku, držel se asi 10 minut za hlavu, pak se vzpamatoval a couvnul si těch 5 centimetrů a závora vrátila do své polohy.
    Pan strojvůdce tam má povolenou 110/120ku, ale on se do stanice Úvaly šoural snad 20tkou již 2 kilometry před přejezdem. Pomalou jízdu jsem v podvědomí vyhodnotil jako vyčkávání strojvůdce na okamžik až mu „nahodí zelenou“. Tvrzení, že strojvůdce vyhodnotit situaci včas a zastavil 40 metrů před přejezdem je“ lež jako věž“. Vlak stál 35 metrů za přejezdem, délka lokomotivy + půlka prvního vozu. Další lež „rychlo brzda“ nebyla použita!!! Vyšetřovatelka kriminální policie to muže potvrdit. Před opuštěním vagonu jsme všichni do jednoho asi 8 řekli, že vlak zastavil plynule. Také strojvůdce nemohl vidět kamion, že je za závorou, pouze ze vzdálenosti 10-15 metrů před přejezdem. Z té vzdálenosti si určitě nevšiml ihned toho, co se stalo, že jedno rameno závory v jiné poloze. Vylezl z lokomotivy tak, až po 15 minutách aby si nafotil na mobil alibi. My ve vagoně jsme si to všimli také až tak po těch 10 minutách, když jsme pátrali po tom proč tak dlouho stojíme.
    Zato nemohu souhlasit s postupem složek. Ve vlaku byly matky, které potřebovaly vyzvednout děti ze školky, ale „záchranné složky“, které nebyly vůbec třeba, se sjížděly jak ke kartám. Tři hasičské sbory, tři sbory policie a strážníků. Složky si přátelsky popovídaly a nechaly nás tam tvrdnout hodinu.
    Co dělala drážní inspekce „ vrcholný orgán“ a dispečink ČD, který tam má všude kamery? Nikoho nenapadlo, že by bylo operativnější uvolnit trať a neblokovat ji hodinu i ostatním spojům.
    Nezbývá mi než Vám a dispečinku pogratulovat perfektní práci.
    S pozdravem
    Pier.

    cc. ČD, DI,MD, KP ČR, SŽDC

Zanechte komentář

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Hide picture